Pyssel

Sitter på jobb och är riktigt trött.. Bara önskar att klockan sprang fram till 2 så jag får gå hem =) Jobbade natt inatt, men sov riktigt dåligt så jag känner mig som om jag inte sovit på 100 år.. men men..

Idag blir det pyssel hemma hos Angelas svärmor. Vi ska bland annat göra svampar i betong plus smygstarta med lite julpyssel. lägger upp bilder när det är färdigt om jag vågar.. Har ju aldrig varit den pyssliga typen så vi får se hur det blir =)

Drack julmust för första gången detta året igår.. Sååå gott det var! Jag dricker aldrig påskmusten eftersom den känns inte riktigt rätt, därför får man vänta ett helt år innan man dricker den underbara drycken igen =)
Längtar så himla mycket efter julen!



Vår julgran förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0