Nya tag


Shit vad längesedan det var som jag var här. Är dock riktigt sugen på att börja blogga igen så vi ser hur det går =)

Idag blir det först plugga. Har ju börjat läsa till röntgenssk igen och det känns riktigt nice! Mindre nice är att jag har en tenta nästa fredag, men men.. Hahaha
Ikväll blir det o´learys. Jag och J och 2 kompisar har bokat bord så det blir käka lite gott och se
Arsenal-Barcelona. Vi vet ju alla redan vem som vinner =) Zlatan spelar i det laget.



Lite ögongodis på köpet, inte helt fel!

Iallafall nu ska jag börja organisera mig lite och sätta fart på pluggandet. Måste hinna till posten oxå och hämta min nya mobil.



Det blev en Sony Ericsson f100. Lagom gullig!=)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Roligt att se dej här igen gumman!

2010-04-05 @ 14:02:36
URL: http://strandjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0