Gårdagen

Supermysig examen. Det var jättekul, men samtidigt lite vemodigt. Vi har gått i samma klass i 2 år nu och även om man inte umgicks sådär jättemycket med alla så kommer man sakna dem. Idag känns det lite tomt, men det blir nog bra =) Nu är det bara att se framåt som gäller. De närmsta månaderna är det jobb som gäller fram till Greklandsemestern i Augusti, Kommer hitta på lite smågtrejer oxå såklart som tex LISEBERG i juni med Jimmy, Andy och Jessie. Ska bli supermysigt och jag längtar redan.

Bilder från igår =)



Jag och sanny började förfesta hemma hos henne



Jag tar emot mitt betyg =)



Posaren =)



Mycket gott att dricka =)



Toast skagen till förrätt!



Huvudrätten Mumsigt värre



Slutet av middagen =) Haha

Det var en jätterolig kväll och jag är glad att jag gick =)

Nu ska jag jobba lite, slutar 21.30 ikväll.. segt!

kramen


Kommentarer
Postat av: Randy

vad fina klänningar ni hade!

2009-05-19 @ 21:41:49
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0