Tidsfördriv

snodd av alexandra

Lovar du att vara ärlig? Klart!

Du heter: Anna Nilsson

Smeknamn: AC, gumman, annisen

Låt som när du är ledsen sörjer till? Lee Ann Rimes - How do I live

Beroende av: träning, jimmy, böcker

Vem behöver du mest just nu: Älsklingen

Vad tror folk om dig? Att jag verkar vara lite dryg och falsk.

Stämmer det? Tyvärr kan det nog bli så när jag träffar människor jag inte riktigt gillar.. Jobbar på att förbättra mig. 

Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon?  Inget särskilt, är bara charmig ;)

Hur imponerar man på dig? Man är glad, charmig & bjuder på sig själv!

Brukar du skratta för dig själv? Japp, oftast när jag sitter och läser eller kollar någon rolig film.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ring mig när du kan från mamma

Var bor du? Helsingborg

Trivs du där: Helt klart! Älskar denna stan.

Äger du några converse: Japp, ett par knallrosa med högt skaft, önskar mig dock ett par vita oxå!

Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin eller päroncider. White rusiian slinker oxå ner =)

Brukar du bli för full: Nej, det var längesedan nu.

Vad har du för mobil operatör: Tre

Är du allergisk i mot något: Nopp, skönt

Har du haft sex idag: nej tyvärr

Nästa mål i ditt liv: Komma på vad jag verkligen vill göra med mitt liv.

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Anna"

Vem ringde du senast? Mamma

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar

Sov du ensam: Nej med Jimmy

Brukar du komma i tid: Alltid, brukar vara alldeles för tidig =)

När mår du bra: Som bäst så är det när jag är på semester men jag mår oftast alltid bra :)

När blev du fotad senast: När farfar fyllde 80 år för 2 veckor sedan

Hur känner du dig nu: Trött, snart dags att nanna

Vanligaste färg på dina kläder: Svart vitt gult rosa.

Vad tycker du om fötter: Usch, hatar fötter! haha

Vilka saknar du: Min älskade mormor som gick bort alldeles för tidigt.

Hade du en bra kväll igår: Ja den var mysig :)

Favorit dryck på morgonen: Proviva nyponsoppa

Rakar du benen: Ja på vintern, när sommaren nalkas blir det vaxning!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan kl 20.00-22.00 Älskar att sova!

Är du blyg? Nja inte direkt, ganska så social.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev är ju helt klart personligare så jag kör på brev!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det tror jag verkligen på!

Har du spytt offentligt: Nej

Är du nöjd med ditt liv: Ja i stort sett, ett roligt jobb hade ju dock suttit rätt bra. 

Är du bortskämd: Ja det är jag.

Vad gör du i morgon: Tränar, hjälper mamma med hennes arbete, lagar mat, datanördar mig.

Vad är det värsta du vet? Falskhet & människor som gnäller.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på, ibland 1000 kr och ibland 100 kr.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag gillar verkligen Kate Hudson, Reese Witherspoon och Jennifer Aniston. Vackra och starka kvinnor alla 3.

Vad längtar du till? Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?  Tyvärr har jag inte så många äkta vänner, har en som jag känt hela mitt liv och även en som jag känner kommer vara en riktig vän för livet.

Vad använder du för shampoo? Niveas diamond gloss

Vad är det finaste du fått? Jag älskar allt jag får.

En speciell dag du minns: 16 Juni

Hur gammal är du: 23 fyller 24 den 17 juni

Tycker du om någon just nu: Ja :)

Om fem månader: Studerar jag antingen mitt sista år som röntgenssk eller fått ett riktigt bra jobb.

Du samlar på: Skor, klänningar och väskor =)

Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jimmy eller Mamma

Gillar du golf: Nej, måste vara den tråkigaste sporten som finns

Vilken tid gick du upp idag: 6.30

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Japp, är så himla frusen om mina fötter så jag har mina härliga raggsockor på mig =)

Är det okej att gråta: Absolut, när det är befogat.

När grät du senast: Kommer faktiskt inte ihåg.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av Csn lån, ge pengar till familj och resa i minst tre månader!

Bär du glasögon eller linser: Glasögon ibland

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte, älskar HM och Gina Tricot.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 8.00-9.00

Har du piercing: Japp, navel!

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja men inte nu.
Solar du ofta: Från och till under vintern på solarium, men på sommaren är jag en riktig soldyrkare.

Är du bra på att laga mat: har mina rätter som jag är proffs på

Är du flygrädd: Nått så fruktansvärt

Hur vig är du: rätt så, kan nästan gå ner i spagat =)

Är du musikalisk? Jag önskar att jag vore.

Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten.

Vilken är din favoritglass: Mjukglass med tuttifrutti strössel

Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag, det kan bara inte ta slut.

Tycker du om sushi: Oh nej!

Vad äter du helst när du ser på film: lösviktsgodis.

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du tandläkarskräck: Nja inte direkt skräck men jag gillar inte att gå dit direkt.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon
Vilken ögonfärg har du: Grönblåa

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Det har hänt

Biter du på naglarna: usch nej!

Röker du: Nej och jag har aldrig ens testat.

Hur ofta tränar/motionerar du: Kondition och styrketräning minst 3 ggr i veckan.

Senaste låt du hörde: Guru Josh - infinity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0