Måndag

Vilken blogglös helg det blev. Var så stolt förra helgen då jag åtminstone skrev några inlägg. Dock är det ju så att när det är helg och man är ledig är inte sitta framför datorn det första man prioriterar. Hade iallafall en jättetrevlig helg.

Började fredagen med mysmiddag hemma hos mina föräldrar. Var jättelängesedan jag träffade dem, så det var riktigt mysigt. Lördagen var vi på kalas, sötaste ungen fyllde 1 år och det måste ju firas =) Jättegod mat och trevligt sällskap, kan inte bli mycket bättre. Efter kalaset åkte vi hem till J´s syster och höll henne sällskap, inte för att jag var så mycket till sällskap. Jag slocknade typ en halvtimme efter vi kommit dit, men ändå =)

Söndagen var bara en ren slappedag. Plöjde igenom 5 avsnitt av Gilmore girls, sedan var den dagen i princip slut. Idag står träning på schemat och sedan det vanliga såklart, tvätta, laga mat osv.

Nu ska jag gå och handla lite mjölk, sedan blir det träning!

Dagens vill ha:

Rose

Helt underbara GULA pumps från nelly.com 399kr

Kramen

Kommentarer
Postat av: DAJANA

Ahh okej :D Jag har också på mitt jobb, så blev han halvt kinkig för han tyckte det ej var såå "bra" men jag lyckades övertala honom :P

2009-03-24 @ 10:37:48
Postat av: nadja

va fint med gul sko

2009-04-15 @ 17:04:49
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0