Juni!

Det är helt sjukt att månaderna gått så fort. Jag tyckte det var nyårsafton nyss och att man hade gråa och tråkiga Januari framför sig, helt plötsligt är det sommar och vi är inne i MIN månad. Fyller nämligen år denna månaden, därför är den min månad =)

Det händer dock mycket denna månaden även om min födelsedag givetvis är den viktigaste händelsen =) 

6 Juni blir det heldag på Liseberg med andy och Jessie. Mys!!
11 Juni Fyller Jimmys syster år
12 Juni tar min lillebror Studenten
17 Juni fyller jag 24!!
19 Juni är det midsommarafton

Känns som att denna månaden kommer gå rätt fort, hoppas på det för då är vi en månad närmre Grekland =)

Idag ska jag ladda och samla energi inför 4 dagars jobb varav 2 nätter. Ska gå ner och lägga mig på gröningen och försöka få lite mer färg och bara koppla av. Ska bli skönt!

Nu dags för frukost



See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0