Tisdag

Godmorgon alla glada!

Sitter på jobb, har jobbat natten. Är riktigt jäkla trött nu. Vi har visserligen sovande natt, men jag tycker att det är omöjligt att sova här. Man vaknar typ var tionde minut med ett ryck. Ibland känns det som det spökar här eftersom man vaknar helt plötsligt. =) hahaha, You never know!

Jobbar till 15.00 idag sen blir det hem och bara slappa. Imorgon är jag ledig, men då ska vi ner till förrådet och leta fram våra resväskor! Kan inte fatta att det redan är så nära, vi åker snart.. Riktigt härligt! Jag har typ skrivit en packlista på 2 a4 sidor, men jag inser att jag nog får begränsa mig lite, haha. Vet iallafall på ett ungefär vad jag ska ha med mig.

Mycket att se fram emot innan resan. På fredag ska jag och älsklingen på bio och se Harry potter!!! Som jag längtat efter den filmen. Har nog sett de andra minst 3ggr.
'
Sedan på tisdag fyller min lilla Jessie år och då ska vi åka och fira henne, ska bli så mysigt eftersom vi inte hunnit träffas så mycket den senaste tiden pga av allt jobb. jag jobbar ju i princip varje dag, så är det att vara sommarvikarie.

Torsdag den 23 så börjar Helsingborgsfestivalen!! Den stora höjdpunkten här i stan på somrarna tycker jag. Då blir det fest i dagarna tre. Visserligen jobbar jag alla tre dagarna men jag ska nog klämma in lite ciderdrickande och dans ändå =)

Nu börjar snart min kollega så jag ska gå och göra lite kaffe så vi kan sitta och mysa med det innan det hårda slitet börjar..

hittade förretsen dessa lovely shoes på din sko. Funderar riktigt starkt på att köpa dem, lagom klack för mig.

Pumps

6.5cm klack och de kostar 399kr. finns även i ljusrosa. I´m in love ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0