MÅNDAG

Imorgon börjar skolan igen... lite småångest över det, men det ska nog funka. tisdag, onsdag och torsdag har vi en kurs som heter försäljningsteknik och den låter riktigt kul och intressant, det tråkiga med det hela är bara att den varar från 8.30 till 17.00 varje dag och sedan avslutas med ett litet prov på fredag. NICE!! Men jag tror faktiskt att det är bättre att bara kastas in i i det så man kommer igång ordentligt, inte hålla på och söla och dra ut på det...

Håret blev bra till slut!! Efter 6 färgningar kan jag äntligen kalla mig blondin igen. Kände att det var dags för en förändring, det livar upp så att säga. Så nu är jag blond, dock med lite gula toner i som jag inte är så förtjust i så det var bara att gå in på Baresso.se och beställa hem lite silvershampo.



Tycker att Matrix silvershampo är det absolut bästa och det doftar sååå gott!! Varje gång du använt det känns det som om man har varit hos frisören för det luktar helt ljuvligt! Kostade 169kr. Även denna lilla sötnos följde med i beställningen:



Miniplatttång med keramiska plattor. 299kr. Det är en sådan man kan ha i sin väska när man går ut, helt perfekt regniga dagar =) Recension kommer på denna sen..

Sitter på jobb och bara längtar hem, hämtade nämligen min lilla baby idag



J har satt batteriet på laddning så förhoppningsvis kan jag leka lite med den när jag kommer hem!!

Dags att få lite gjort.

Love ya

kramen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det silverschampoot är också min favorit :)

2009-01-13 @ 20:59:10
URL: http://lluvy.blogg.se/
Postat av: Rohan

Oj har aldrig sett så liten plattång! Perfekt att ha med sig :)

2009-01-14 @ 19:11:23
URL: http://rohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0