SKOLAN

Sitter i skolan tack vare Sanny. Slutade typ 12, men vi måste vara kvar för hon ska vara hos optikern kl. 15. Tack Sanny =) Så, nu sitter vi båda och töntar oss i skolan för vi orkar inte göra vårt projekt.

Har inte skrivit på ett tag, men som vanligt så har det inte hänt så mycket den senaste tiden. Har varit supersjuk i några dagar, men det börjar bättra sig. Fick sånt sug efter en semla idag och då vet jag att jag är frisk =)

Imorgon ska jag färga håret mörkt igen, I KNOW, jag blir fan trött på mig själv... Men jag trivs verkligen inte med detta blonda hår, känner mig som ett blekt spöke, speciellt nu när jag har varit sjuk. Så imorgon har jag en tid kl 10.00 hos frisören för att se vad hon kan göra åt mitt risbuske till hår. Före och efter bilder kommer.

Efter det ska jag träffa Jessie på Maxi. Vi ska storhandla inför lördag då vi ska ha mysig middag och melodifestival tittande. Ocksåklart ELIAS gosande. Älskar den lilla sötnosen så mycket =)

Nu ska vi snart gå så vi hinner titta på väla innan Sanny ska till optikern.

Finella
Dessa sötnosar ska jag hämta ut idag, 399kr hos nelly.com

Okidoki, see ya sötisar!

kramen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du måste berätta sen hur nellyskorna var :) Dom är skit läckra! Skriv i min blogg vettja!

2009-02-11 @ 09:11:03
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0