Onsdag

Ledig från skolan idag med, har dock rätt mycket inplanerat så man kan väl inte kalla det ledigt. Igår var jag i skolan och lyssnade på en tråkig, dock väldigt trevlig, gubbe från skatteverket. Det var verkligen en av de mest segaste lektioner jag har varit på.. Flera timmars snackande om moms, skatter, aktiebolag osv blev lite för mycket. 

På kvällen blev det ett spontant besök hos Jessie och Andy. Killarna hde beställt grejer till sina datorer så de pysslade med det medan jag, jessie och bebis satt och pratade i lugn och ro. Mysigt!

Nu ska jag snart bege mig och träna. Var ett tag sedan eftersom jag var sjuk hela förra veckan så det ska bli skönt att röra på sig igen. Efter det blir det storstädning, är verkligen kläder all over the place, sen lite matlagning. Ska göra mumsig kebabgryta idag, berkligen en av mina favoriter =)

Jaha, då var det bara att sätta fart

kramen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0