MÅNDAG

Idag är jag ledig från skolan, känns nice. Dock har jag lite jag måste plugga, men så länge man slipper ta sig till skolan är det lugnt =)

I lördags var jag och J på middag hemma hos min kusin och hans tjej. Var jättemysigt, jag kelade dock mest med bebisen så de andra fick fixa middagen. De har en liten pojke som snart ska fylla ett år och som är det sötaste jag någonsin har sett. Älskar den lilla sötnosen.

Nu har jag annars nyss kommit upp från källaren, har hämtat upp alla mina sommarkläder. Längtade ihjäl mig efter mina klänningar så jag var tvungen! =) Sen att det ska snöa här resten av veckan är en annan sak. Jag ska protestera mot vintern, vill ha vår nu!


3 jättekassar med sommarkläder som ska sorteras. Ska se om jag inte lägger upp lite på tradera oxå, antagligen finns det några saker man tröttnat på.

Dags att sätta igång om jag inte ska hålla på hela dagen!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0