Match ikväll!


Ännu en dag på jobb, klagar absolut inte för det är så urtråkigt att bara gå hemma och glo så jag är överlycklig varje gång de ringer mig! =)

Slutar 15.00, efter det är det bara hem och laga lite mat och fixa sig för ikväll är det match!!!! Andra hemmamatchen för säsongen och vi möter Hammarby. Kommer bli riktigt spännande, Stockholmslag är oftast riktigt duktiga så det blir nog en tuff match. Dock så hoppas jag att mitt älskade HIF tar hem segern. En seger till hade suttit fint, då hade det inneburit att vi vunnit våra tre fösta matcher och det är inte fy skam =) Ska ta lite bilder ikväll och lägga upp så ni oxå fåtr ta del av spänningen. Tog några första matchen oxå, men det var mest på Henke, inte fotbollen, haha. Men jag kan lägga upp dem oxå, Henke är alltid nice att titta på =)



Laget i mitt hjärta =)

Nog med fotbollssnack, nu ska jag käka lite lunch!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Lotta

hahaha, du rockar Annisen! :D Vi är ju så himla lika... Henke är döläcker!!! :P



Kram kram!

2009-04-16 @ 16:00:01
URL: http://divah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0