Måndag!

Godmorgon!

Då var det måndag igen och en ny vecka ligger framför oss. Har lite att se fram emot denna veckan. På torsdag är det dags för HIF´s tredje hemmamatch denna säsongen och den ska givetvis inte missas =). På fredag ska jag och Jessie till Ullared!!! Ska bli så himla kul att få komma ut på en liten roadtrip och få se om ullared har några snygga sommarkläder. Fast, innan dessa roliga saker sker så ska jag jobba. Börjar idag 15.30 och går av imorgon 15.00. Låter helt sjukt, men tiden går faktiskt snabbt. Så det blir nog lite extra mycket bloggning ikväll =)

Innan jobb idag har jag en del saker som ska göras. Jag ska bland annat träna, gå en lång promenad i det fina vädret, lägga upp lite saker på tradera och gå till källaren för att leta efter min vårkappa. Fullspäckad dag med andra ord =)

Har ju inte lagt upp några bilder på ett tag, men här kommer en liten bildkavalkad på saker som hänt de senaste dagarna.



Busan var ute på en liten promenad



Jag planterade gulliga blommor



Vi var på säsongens första hemmamatch



Där jag tog typ 20 bilder på enbart Henke =)



Och medan jag ändå är igång så lägger jag upp gårdagens outfit.

Jeansskjorta - HM
Klänning - Gina Tricot

Nu ska jag ner till källaren och rota.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jessie

Woho snart e det fredag och då ska vi ha det sååå kul. Miss you Babe!"

2009-04-21 @ 11:44:57
URL: http://strandjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0