SMINK


Sådär ja, då har invaliden varit ute på en promenad till. Smärtar fortfarande lite i knäet och det tar en evighet att ta sig fram, men jag går iallafall =)

Har varit och handlat lite smink på Kicks eftersom jag såg en riktigt snygg sminkning i senaste numret av glamour. Har fotat den, ingen superbra bild men jag tror att ni kan se




Blev helt förälskad i den sminkningen och eftersom jag ska på fest på lördag kände jag bara att så MÅSTE jag se ut =) Så jag var och handlade lite stuff på kicks, de saker som nämndes i texten. Har faktiskt aldrig använt foundation eller concealer innan så nu är det dags att börja!

Jag köpte iallafall



Maybelline watershine lipcolor i färgen "beige glaze"
Dream Matte Mousse concealer
Dream Matte mousse foundation
Foundation och concealer penslar.

Fick en ansiktsmask från NIVEA på köpet oxå =)

Så, på lördag ska vi se om jag kan åstadkomma en liknande sminkning. Ska bli spännande och jag lovar att återkomma med rapport =)

Haltade in en snabbis på Lindex oxå och där slank en oversize cardigan ner i påsen. De hade erbjudande på den för 149kr och jag kunde inte motstå. Det är en härlig rödorange färg, blev inte alls bra på bild.



snygg till svarta stuprör och ett enkelt vitt linne.

Lika bra att jag slänger in dagens outfit oxå. Inte mycket att hurra för dock, har man ont så är inte snygga kläder det första man tänker på så det blir första bästa som åker på =)



Tights HM
Tröja Gina Tricot

Nu ska jag slå mig ner med en kopp te och kolla på allra första avsnittet av S.A.T.C

Kramar


Kommentarer
Postat av: Sanny

Hej gumman...hoppas det är lite bättre med knäet. Är det till mig du ska på lördag ? =) Puss & Kram

2008-09-11 @ 12:07:30
URL: http://sannyball.blogg.se/
Postat av: Angi

Älskar med sån makup. Grymt snyggt. =)

2008-09-12 @ 17:24:07
URL: http://aglca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0