Ny design


Duktiga Ida har gjort en ny design till mig, vad tycks? Den är så himla jag =) Rosa och rosetter, kan inte bli så mycket bättre!

Sa att det skulle bli många inlägg igår, men det blev det inte.. sorry!! Faktum är att jag inte gjorde något igår förutom att ha ett riktigt långt SATC maraton. Jag lovar att jag tittade på det från halv 10 på morgonen till 20 i 4 på eftermiddagen. Jag är helt beroende, lite skrämmande =)

Idag blir det dock INGEN SATC, har massor av saker som ska göras.. Städa garderob, ringa en massa samtal angående projektet, börja skriva på rapporten och sist men inte minst ska jag på MR undersökning för knäet idag. Hoppas hoppas hoppas att de hittar något så jag slipper halta rundor mer... Vill ju bara kunna träna och gå normalt nu...

Nu, dags för frukost.

Stay in touch =)



snygging =)


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

så snygg !

2008-09-23 @ 08:05:40
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: nadja

jätte snyggt som vanligt då det kommer till henne

2008-09-23 @ 10:12:27
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0