Ibland får man skämma bort sig själv...


För några dagar sedan kom jag på att jag faktiskt aldrig någonsin varit på ansiktsbehandling förut, tittade därför rundor på lite priser och kom in på catflash hemsida. Catflash är en salong som ligger i centrala Helsingborg och som utför det mesta inom skönhet. Nappade på deras ansiktsbehandling så imorgon är det jag som går dit och ska bli len som en baby i ansiktet =)

Dessutom lade jag till en ögonfransförlängning, kostade bara 400 kr så jag tänkte why not? Min kompis har gjort det hos dem och hon är verkligen nöjd.

Så imorgon kommer ni få se en helt annan människa här på bloggen =) hehe spännande
Detta var vad som ingick i ansiktsbehandlingen:

80 minuters ansiktsbehandling 645kr  
rengöring med ånga 
portömning 
massage 
färgning av bryn+fransar+plockning  
mask 
handmassage under ånga

Låter riktigt nice va? 

nu ska jag försöka vila en stund, känner att huvudvärk är på väg..

ses sen sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0