Hemma igen



MR undersökningen gick jättebra, svårt att hålla knäet stilla så länge när det gör ont men det funkade. Något som är mindre bra är att svaret tar ca en vecka till 10 dagar på sig att komma. Helt sjukt ju.... Har de tänkt att jag ska halta rundor så länge? Förstår inte mig på den svenska sjukvården.. Allt ks ta så jävla lång tid!

Nu ska jag gå och förbereda min potatisgratäng, mums.

Har dessutom prickat av ännu fler punkter på min lista! Duktigt va?

* Beställa 2 böcker till nästa kurs √

*Ringa till de allsvenska klubbarna √

*Börja skriva rapport

*Ringa fastighetsskötaren - stopp i toaletten =) √

*MR undersökning 11.30 √

*Bädda rent i sängen √

*Göra potatisgratäng

*Få tag på Mårten √

*Skriva lista över de som ska hjälpa till imorgon

*Maila Paul √

Tre små punkter kvar!

kramar

Hett!

ps: fy vad snygg Gwyneth var på denna bilden =) Precis så vill jag se ut nästa möte jag har !


Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Underbar outfit hon har! Hon är verkligen ett bevis på att skinnkjol är riktigt snyggt! :) Kramen

2008-09-23 @ 13:01:59
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe de låter bra :) Då håller vi tummarna för 3 poäng till de gul/svarta ikväll

2008-09-23 @ 14:13:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0