Hej sötisar!


Tillbaka igen efter ett ofrivilligt blogguppehåll. Opererades som sagt i fredags och det gick bra. Knäet är så mycket bättre, förhoppningsvis kan jag gå på det helt normalt i slutet av veckan =)

Dock när jag kom hem i fredags så mådde jag så himla illa. Hade ju både fått narkos och sedan morfin till smärtlindring, så hela fredagen var typ bara ligga i sängen, må dåligt och anstränga sig för att inte kräkas. Kul.

Lördagen mådde jag lite bättre. Dock kunde jag inte göra så mycket så det blev SATC hela dagen. På kvällen såg jag och älskling Made Of Honor med Patrick Dempsey. Helt okej film, perfekt för lite lördagsavslappning =)

Igår var jag till och med ute ett tag. Kändes bra, fy vad kallt det blåste dock. Pluggade lite och sedan var denna helgen slut =) Inte mycket till helg tycker jag, hoppas nästa blir bättre :) haha

Idag är det skola, dags för ny kursstart fastän vi inte är färdiga med vårt LIA arbete, störigt. Iallafall ska vi börja läsa CRM och det ska bli intressant. Blir nog en lång dag i skolan för efter lektionen som slutar 12 ska vi sitta kvar och jobba med vår rapport och powerpoint.

Nu ska jag få i mig lite frukost och sedan försöka få på mig lite kläder.

see ya sötnosar!




ps: kolla in Rachel Bilson, så vill jag oxå se ut idag!

bild: posh24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0