Hej bloggen!

Längesedan sist.. Har varit lite deppig den senaste veckan så jag har inte känt för att skriva, eller rättare sagt så har jag inte känt för att göra någonting =) Nu känner jag mig bättre iallafall och det är bara att köra med nya friska tag!

Lite uppdate. Knäet gör fortfarande ont så jag har fått en tid till MR undersökning på tisdag. Hittar de då vad de letar efter blir det en titthålsoperation. Jag hoppas verkligen på att de hittar något för nu är jag riktigt trött på att halta omkring :)

Annars har jag fullt upp med praktiken. Nästa match närmar sig med stormsteg och det är mycket att förbereda, kul!

Nu ska jag äta frukost, men denna gången försvinner5 jag inte! I´ll be back =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0