Good morning sunshines!


Då var det tisdag och dags att åka till skolan för en gångs skull =) Haha har bara varit i skolan typ en gång sedan terminen började i Augusti, dock är det inte för att jag skolkar utan för att vi har vår LIA nu, hehe

Blev så sjukt sugen på att klicka hem detta igår



Har läst så mycket bra om den, man kan träna yoga, aerobics, mäta sitt bmi och vikt och efter några dagar får man se om man gjort några framsteg! Tänkte att det hade varit ett bra alternativ eftersom jag inte kommer att kunna gå till gymmet på ett tag nu tack vare knäet. Än har jag dock inte klickat hem det... kostar ju faktiskt nästan 1000 kr så får fundera på det lite till.

Har någon av er provat? Är det så bra som det sägs?

Nu ska jag hoppa iväg till köket och äta frukost

kramar

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja gör de, skärpet är grymt! :)

2008-09-09 @ 07:55:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Sabine

åh vill också ha

2008-09-09 @ 08:08:09
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0