Sjukgymnast

Dags att gå till sjukgymnasten. Blev inte skolan idag, inte alls bra, men det hände något på boendet så jag kunde inte gå tidigare som jag planerat. Jaja, inte mycket att göra något åt, får plugga dubbelt så mycket istället =)

Redovisningen igår gick som sagt superbra. De var mycket nöjda med vår rapport och trodde att de skulle få stor användning av den. Känns jättebra att höra när man har lagt ner så mycket tid och hjärta på den.

Som belöning fick vi välja precis vad vi ville i hela HIF shoppen. Gissa vad jag tog? hehe




 



 

En Henke matchtröja såklart!!. Blev superglad och tyckta att det var riktigt generöst av Paul. Den kostar ju faktiskt 700kr,

Oops nu måste jag sticka, hörs senare

kramar




 


Kommentarer
Postat av: Sandy

De var minsann generöst må jag säga! :)

2008-10-16 @ 13:31:01
URL: http://thaaalia.blogg.se/
Postat av: GM

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag =)

2008-10-16 @ 17:06:41
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0