Onsdag

Godmorgon sötisar =)

Blev inga fler inlägg igår, huvudvärken försvann aldrig. När jag kände att den började övergå till migrän gav jag upp och gick och lade mig för att nanna. Det är det enda som hjälper. Tyvärr vaknade jag upp med samma huvudvärk idag.. bläää

Idag händer rätt mycket

7.00 kommer min bror så jag kan köra honom till jobbet, ska låna hans bil.
08.30 dags för gymmet
Duscha
Göra i ording programledarkort
Packa till kvällens och nattens jobb
Redovisning för HIF
Jobb 16.00 till 7 i morgonbitti

Inte nog med det, efter jag slutat i morgon bitti är det direkt till skolan och sitta på CRM lektion hela dagen. Jag längtar till torsdagkväll när allt detta är över =)



Mysigt med höst.. bild:jag

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0