Hej älskade blogg!


Blev ett litet bloggupphåll, inte planerat, men ibland blir det tyvärr så.. Har väl varit lite deppig över det förbaskade knäet plus att vårt LIA projekt skulle varit klart nu, så har varit superstressad över det. Känns bättre nu, så nu är det full fart igen! =)

Såg Mamma Mia i förrgår för första gången och den var helt underbar!! Man bara sitter och sjunger med i alla låtar, skådisarna är så mysiga och miljön får en att längta till Grekland. Tyckte den var så bra så jag såg den en gång till igår. Älsklingenbat först tveksam till att se den, men efter visst påtryck gick han med på det och jag såg nog att han satt och skrattade och var helt inne i den :)

Alla som inte sett den, se den!!!! Man blir så himla glad!




Nu ska jag fortsätta stryka min jättehög, har Mamma Mia soundtracket på jättehögt så det går fort =)

Återkommer snart och då ska jag visa allt nytt som kommit hem till mig.

kramar

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Detsamma! :)

Ååh jag älskar Mamma Mia!

Kram

2008-10-03 @ 10:37:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0