Good Morning Sunshines =)

Dålig uppdatering, har inte direkt haft någon blogglust, antagligen för att jag har så mycket att göra nu. Ska ändå försöka bättra mig för jag älskar att skriva här  i bloggen. Idag är det fullt upp som vanligt!

-Träna 08.30
-Sjukgymnast 10.00
-Plocka ögonbryn 11.15
-Skola 12.00-16.30
-Helst skriva lite på CRM uppgiften

Nästa lördag ska Sanny sötnosen ha kombinerad hallowen/födelsedagsfest. Ska bli så himla skoj =) Beställde en dräkt från bodega.se som jag ska ha på mig.




söt va? En 50-tals servitris. jag kommer vara sån gullig medan alla andra ska gå runt och vara döda. hehe
Funderar på att köpa en peruk med långt brunt eller blont hår så att man klär ut sig lite extra. Ska iallafall bli skitkul, ska ta massor med bilder =)


kramar 

bild:www.bodega.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0