FREDAG!!


Hej bloggen.

Gjorde en fruktansvärd upptäckt igår. Var nere på friskis och skulle träna,(knäet är inte helt bra, men jag kan cykla och göra övningar för överkroppen) ställde mig på vågen och den visade 64kg!! Aaaaa, fick värsta ångesten. Under de här nästan 2 månaderna jag har varit skadad har jag alltså gått upp 6kg. Mår riktigt dåligt över detta så nu blir det stenhård träning (det jag kan) och strikt kosthållning. Dessa kilona ska försvinna snabbt som fasen.

Tänkte att jag skulle skriva ut vad mina mått en gång i veckan så ni kan se, då kommer jag känna mig tvungen att prestera för annars är det pinsamt =) hehe

Ska ut på en "powerwalk" nu, men när jag kommer hem så ska jag mäta mig och delge er de hemska resultaten =) hehe

 

Drömkroppen! Till beach 2009 vore det väl inte omöjligt =) hehe

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

tack så mycket :)



ja att se ut som jessica vore inte dumt

2008-10-10 @ 11:41:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0