FREDAG


Alltså, nu känner jag mig lite tjatig, men fy vad veckorna bara springer förbi. Tänk att vi är i mitten av oktober nu, känns jättekonstigt. Snart är det bara två månader kvar till julafton och det kommer flyga dit!

Iallafall, skönt med fredag. Jobbar dock 14.00 till 20.30, men det funkar. Försöker jobba extra så mycket som möjligt så att jag och Sanny kan åka till Ullared den 25 november. Längtar! Fram tills jag börjar jobba ska jag sysselsätta mig med lite städning, besöka mamma ett tag och kanske plugga lite. Får se vad som hinns med.

Nu frukost =)




soluppgång Zakynthos 08

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vilken fin bild!

2008-10-17 @ 12:10:54
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0