Varmt


Vill absolut inte klaga på värmen, men jag kan ju bara meddela en sak.. När det är så här varmt ska man INTE gå i stan. Shit vad jag har svettats. En sån här dag ska man typ leva i vattnet och max ha bikini på sig, allt annat blir för varmt =)

Har precis kommit ur en sval och skön dusch. Shoppade lite på Åhlens rean tidigare, ska visa senare, batterierna till kameran ligger på laddning. Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll och sedan så får vi se vart vi beger oss. Amanda Jensen uppträder vid 7, kanske går och tittar på det ett tag.

Kommer in och visar kvällens outfit innan vi sticker (om jag hinner)


kramisar

Kommentarer
Postat av: elinor

hehe, ja jag håller med dig om det ! ha en bra dag kraam:)

2008-07-28 @ 08:09:52
URL: http://littleellie.blogg.se/
Postat av: Ellinor

nej jag märkte det!

2008-07-28 @ 12:54:48
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0