OVER HER DEAD BODY



Såg denna filmen igårkväll efter jag kommit hem från jobb. En bra film, rätt så rolig, skrattade några gånger, men jag tyckte samtidigt att den var sorglig. Rätt hemskt att den man ska gifta sig med dör på sin bröllopsdag och sedan ska den personen försöka fixa ihop sin älskade med någon annan. Låter lite smått sjukt, men man kan ju göra film av allt =). Tyckte den var helt okej och Eva Longoria är supersöt att se på.
Får 3 av 5 i betyg av mig.

Nu ska jag borsta gaddarna och klä på mig, time to go work. Ikväll blir det födelsedagsfest för pappa fyller år och efter det får vi hem gäster, blir spelkväll. Ska försöka klämma in några inlägg mellan allt detta!

Ha en bra dag

kramen

Kommentarer
Postat av: carro

eller hur :)

Hoppas du har en fin måndag!

2009-01-05 @ 11:24:27
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Ann

Den var bara Ok tyckte jag. Men Eva Longoria är för skön, hon höjer betyget till filmen.

2009-01-06 @ 10:49:24
URL: http://www.metrobloggen.se/anjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0