Ingen sovmorgon


Idag var jag ledig för första gången på länge och tänkte unna mig själv att sova ut riktigt ordentligt, sedan gå och träna och bara njuta av dagen. 07.15 ringer min mobil (som jag har precis intill huviudet, dumt nog) och jag hoppas 15 meter upp i luften. Det var jobbet, de hade kris och undrade om jag kunde komma in så snabbt som möjligt, såklart sa jag. Dels för att jag verkligen behöver varenda krona då vi sparar till två resor i år och dels för att jag såklart vill ställa upp. Så.. nu ska jag fara till jobb, slutar dock redan halv 3 så det är inget monsterpass direkt =)

Hinner säkert slänga in några inlägg på jobbet. Ha en bra dag sötnosar!
Kramen =)



Jag i somras... Ge mig sommar!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0