Återigen jobb!


Sitter på jobb som vanligt =) Inte mycket att göra idag så tiden går lite slött. Ska jobba till 20.00 och just nu känns det som en evighet dit!

Annars har det inte hänt så mycket sedan igår. Somnade halv 10 igårkväll och sov som en stock till 10 idag. Över 12 timmar... Lite crazy, men antagligen behövde kroppen det.



Snyggingen Nicole ute och går. Varför får jag aldrig till en sådan snygg vardagsstil? Orättvist =)

Nu ska jag spana in lite andra bloggar, 
see ya!

bild:posh24.com 

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

näe jag håller med - orättvist..en själv ser ju mest bara sunkig ut i vardagsstilen.. suck.

2009-01-03 @ 17:05:55
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

näe jag håller med - orättvist..en själv ser ju mest bara sunkig ut i vardagsstilen.. suck.

2009-01-03 @ 17:05:58
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0