2009


Nytt år, nya förhoppningar, nya löften,

Jag tycker alltid att det känns lite vemodigt att inleda ett nytt år, men samtidigt känns det väldigt spännande. Jag stod vid 12 slaget och tänkte och undrade var man står om ett år. Det hinner hända så mycket på ett år,många oväntade saker, men också förväntade. Det ska bli kul att se vad 2009 har att erbjuda. Jag har en del planer, men, tror jag ska hålla dem lite hemliga än så länge.

Jag kan ju berätta vad mina nyårslöften var:
1. Bli nyttigare och träna mnst 4ggr i veckan. Vill verkligen känna mig snygg i sommar.
2. Bli mer ekonmisk. Inte handla en massa onödigt, har typ en hel garderob full av onödigheter.
3. Blogga regelbundet. Mest för min egen skull då det blir som en dagbok och man kommer ihåg vad som har hänt under året. Nödvändigt om man som mig har ett minne som en guldfisk =)

Ja, det var det hela. Jag ska verkligen kämpa för att dessa ska slå in och jag tänkte faktiskt dokumentera min tråning och vägen till perfektion =) haha.

Lite pics från nyårsafton:



En glad Anna väntar på mat =)



En rätt så kass bild på min outfit



En bättre bild på nyårskläderna. Klänningen fick jag av J:s syster och hennes man, de köpte den i Malaysia. Superfin!



Maten! mums



Mys!!

Har supermassa med bilder att visa. Även fast jag inte har bloggat på ett tag så har jag minsann fotat =) Ska sortera lite nu, men I´ll be back =)

pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härliga bilder :)

2009-01-02 @ 09:11:41
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: DAJANA

gott nytt år snygging ;)

2009-01-02 @ 15:55:00
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0