Long time no see


Sitter på jobb och ugglar. Ska snart med en av de boende till affären för att handla, funderar på att köpa mig en STOOOR red bull. Är så himla trött. Hade migrän igår så jag låg klistrad i sängen från 17 till imorse klockan 07 och jag är fortfarande trött och har fortfarande huvudvärk. Love it!

Fick ett besked som jag har väntat på i mailen idag så nu sitter jag och ringer en gång i minuten typ för att få tag på denna viktiga person. Står iochförsig att man lättast kan få tag på henne vid 14.00, men hon kan ju faktiskt vara där nu också =)  

Annars händer inte mycket i mitt liv för tillfället, bara längtar till 7 maj då vi tar examen.

Jaha, detta var ju ett intressant inlägg =) men men det kan bara bli bättre då!

Nu ska jag gå och köpa mig den där red bullen!

see ya!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas bloppis

Hej tjejen!

Vill tipsa om min bloppis med grymma priser och plagg.



http://yourpersonalshopper.blogg.se



Kram Rebecca

2009-04-15 @ 19:45:52
URL: http://yourpersonalshopper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0