Fy på mig

Ännu en helg med usel uppdatering. Tycker det är konstigt, på helgen ska man ju ha som mest tid för att blogga, men då är jag som mest upptagen. Jaja, igår så organiserade jag alla våra dvdfilmer och skrev en lista över dem. Har hänt flera gånger nu att vi har köpt filmer och sen efter ett tag så hittar man en som man redan hade hemma. Nu är det dock slut på det =) Ordning och reda ska det vara!

Har supermycket att göra nu de kommande dagarna och veckorna. Känner mig superstresssad och går omkring med en klump i magen, men jag försöker intala mig själv att det kommer gå bra. Bara idag har jag en jättelång attgöra lista, så det är bäst att jag sätter fart =)

- Sjukgymnast 10.20
- Träna innan dess
- Plocka undan alla kläder
- Städa rummet
- Ringa de tre sista klubbarna
- Köpa hamburgerbröd
- Stryka
- Börja plugga på ekonmoistyrning
- Ringa mäklare
- Laga mat
- Läxa i CRM tills imorgon

Som sagt, bara att bita ihop och ta tag i det =)



snyggt Peaches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0