Jag lever =)


Lång bloggpaus or what? Oplanerad dock. Har haft så mycket att göra plus att min energi har varit nere på noll. Ingen bra kombination... Nu är jag på g igen så nu blir det bättre på bloggfronten framöver =)

Har faktiskt inte hänt så mycket under uppehållet... Har jobbat, pluggat och ja... that´s it! Och såklart, packat. Vi flyttar ju imorgon, kul som bara den, men stressigt! Känns som vi inte packat hälften än, det löser sig nog. Ska åka till skolan nu... hade helst velat stanna hemma och packa, men måste skippa skolan imorgon så det är nog bäst att jag åker dit idag. Slutar halv 5, drygt!!!!!

Har massvis med foton jag ska lägga upp sen, hoppas jag hinner idag =)

Time to leave..

kramar


Jag och Sanny i oktober =)

Kommentarer
Postat av: dajjebajje :D

Publiken bugar och tackar :D Anna har uppdaterat .. woohooo

2008-11-27 @ 18:39:13
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0