News

Back från powerwalk, sitter och funderar på om jag ska gå på spinning nu halv 12. Kör hårt nu för att få fram bikinformen. Har lite kilo jag vill gå ner plus att jag vill bli fastare i kroppen.

Ska äntligen visa upp lite nya saker som har bosatt sig i min garderob. Mest skor, har blivit riktigt skobesatt.


Vita tygskor - skopunkten
Sailorinspirerade tygskor - Skopunkten
Rosa heels - Halens



Svarta heels med rosett - Halens
Svarta hells med rosa sula - Halens
Svarta heels med nitdetaljer - Nelly



Vita med rosett och peeptoe- skopunkten
Prickiga - skopunkten



Bruna gladiatorsandaler - nelly
Svarta med nitdetaljer - Din sko

I LOVE SHOES =) Märks det eller? Nu bara längtar jag tills det blir liiite varmare så att jag kan få använda mina små älsklingar!

Har även köpt en klänning som jag ska ha på min lillebrors student



Helt underbar klänning från VILA, köpt hos Nelly.com

Ja.. det var alla mina senaste inköp, mycket skor, men klänningar ligger i och för sig inte långt bakom =)

Tror jag drar på spinningen ändå, lika bra att bränna så mycket fett som möjligt =)

see ya!!!



Kommentarer
Postat av: Erika

Oj, många skor!

2009-03-12 @ 11:18:32
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Natalie

Massor med snygga skor :)

2009-03-12 @ 11:36:27
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snygga skor hörrudu. Särskilt heelsen du har från halens i både rosa och svart! =) Sandalerna från din sko måste jag missat, måste spana in dom. snyggt med dragkedja. för det var det väl? kram

2009-03-12 @ 13:10:08
URL: http://jesssic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0