NELLY.COM

Nelly kan verkligen konsten att ta in grejer som skapar riktigt mycket habegär =) Titta och njut!



Underbar klänning från Cream, 749kr



Riktigt grymma skor, 499kr



Lovely dress 599kr



Supersnygga sandaler, 299kr

Hade allt detta kommit hem till mig idag så kan jag ju garantera att jag inte hade blivit ledsen =)

Idag hade jag egentligen skola hela dagen, men somnade med sådan extrem huvudvärk igår att den ännu inte har försvunnit..... Så ska krypa ner i sängen igen och hoppas på att den försvinner så jag iallafall kan plugga hemma....

XOXO

Kommentarer
Postat av: Ann

Dom klänningarna är så snygga! Dom har ju även fått in en massa snygga skor!

2009-02-14 @ 14:48:23
URL: http://www.metrobloggen.se/anjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0