Trött och huvudvärk

Vaknade tidigt i morse för jag tänkte gå och träna, men tyvärr blev det tillbaka till sängen igen. Hade en riktig värstinghuvudvärk.. Riktigt jobbigt.. Så jag sov typ 3 timmar till nu och nu känner jag mig lika svag som en nyfödd kattunge. Kul.. Så någon träning blir det nog inte idag, ska däremot försöka orka mig ut på en promenad lite senare iallafall.

Iallafall så medför denna påtvingade svaghet att jag har ingenting att göra.. Jag vill inte se på tv för då måste jag ta på mig glasögon och då kommer huvudvärken tillbaka. Jag vill inte ligga i sängen och läsa för det känns lite väl latmaskigt att ligga i sängen hela dagen. Så vad ska jag göra? Hatar att vara uttråkad.



Hittade denna tubtoppen inne på ellos Tyckte den var jättesöt och den kostar bara 99kr =)

Nej, jag får hitta på något, vad vet jag inte, men jag orkar inte sitta och hänga längre.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jessie

SÅN VILL JAG OCKSÅ HA!! =)

2009-04-22 @ 13:12:43
URL: http://strandjessie.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

söt och bilig!

2009-04-22 @ 16:58:43
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0