Nyheter på HM

Idag släpps ju den hypade Matthew Williamson kollektionen på Hm och där finns verkligen snygga grejer! Älskar när det är mycket färg i en kollektion och det är ju Matthew verkligen expert på =)

Iallafall de nyheter jag snackar om i rubriken är inte hans kollektion utan de andra nyheter som HM släpper varje torsdag. Där är alltid något som väcker habegär och idag var det dessa som skapade stort begär hos mig




hm.com

Gillar speciellt de rosa rayban lookalikesen och den romantiska långklännningen!

Nu ska jag gå och träna. Fortfarande huvudvärk, men jag har bestämt mig för att fösöka ignorera denna. Pallar inte bara sitta hemma och glo en dag till. Annars idag ska jag mest ha en tahand om mig själv dag. När jag kommer från träningen ska jag lägga mig i ett skönt bad, ha ansiktsmask och hårinpackning och bara ligga och njuta. Efter njutningen blir det plockning av ögonbryn, inte lika njutbart =) Måla naglarna slinker nog oxå in och ikväll blir det match!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Karin

det fanns en del fina grejer, men inte något extraordinärt direkt...

2009-04-23 @ 16:43:16
URL: http://ohlachocolat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Faller för precis samma saker som du, solbrillorna är ju ursnygga!

2009-04-23 @ 17:20:33
URL: http://mignonette.webblogg.se/
Postat av: Patricia

den långa klänningen är ju fab!

2009-04-27 @ 19:05:14
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Anonym

sweet blogg :) / www.dollychild.blogg.se

2009-05-08 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0