Min önskelista

Har suttit och knåpat ihop en liten önskelista till min födelsedag. Visserligen är det ett tag dit (två månader imorgon) men det är lika bra att förbereda nära och kära i tid =) Önskar mig inte så väldigt mycket, men jag har iallafall gjort en lista som jag skrivit ut och som jag ska dela ut till släkten, haha.


ANNAS ÖNSKELISTA







Paris Hilton - Heiress. Den absolut godaste parfymen som finns




Presentkort på Väla - valfritt belopp




Vita, höga converse strl 37. har dem i rosa, men vill ha ett par vita oxå

Liten, smal digitalkamera med hög zoom och minst 10 megapixlar. Gärna rosa =)

Se, det var ju ingen jättelista =) Det borde de klara av =) hahaha
Nej. allvarligt talat blir jag glad för vad jag än får, det är tanken bakom presenten som gör mig glad. Fast vet familjen inte vad de ska köpa så kan de ju alltid slänga en blick på min lista =)

Kramen


Kommentarer
Postat av: Erika-mode-pyssel-m.m.

Ja men visst gör det. Man vill bara ut och picknicka med trevligt sällskap!

2009-04-16 @ 13:47:56
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: cindy

sv: visst var den snygg :) måste nog gå och kika på den idag igen ;)

2009-04-16 @ 15:10:13
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej gumman! Kul att se att du är lika tokig i rosa som jag är. :P Jag köpte en gång en mobil.. struntade i funktionen. Ville ha en snygg rosa designmobil. Den var urläcker... sen att den slutade fungera efter någon månad när den blev överhettad är ju en annan femma... haha :)



Kram kram!

2009-04-16 @ 15:58:33
URL: http://divah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0