JOBB

Sitter på jobb och funderar på om jag ska lägga mig i sängen och läsa, börjar bli aningens småtrött. Kvällen har varit lugn.. Var ute med en av de boende på en lång powerwalk och det var riktigt härligt. Man ser att träden börjar bli gröna och det är blommor överallt. Våren är verkligen härlig =)

Imorgon blir det jobb till tre, kanske stannar kvar till fyra så att J kan hämta mig. Har ju så mycket att släpa på och det är tungt att ta det på bussen. Vi får se. Annars inget planerat.

Är inget större fan av Heidi direkt, men denna outfit gillade jag riktigt mycket

Heidi Montag är snabb att haka på nya trender!
bild: posh24.se

Är helt förälskad i korta byxdressar. Gillade dem redan förra sommaren så jag har 4 stycken hängandes i garderoben som bara väntar på att få komma ut och användas, gärna i kombination med höga klackar som Heidi.

Nu blir det nog sängen.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Miss Linde

Tänkte bara kika in och säga godnatt

2009-04-20 @ 23:43:33
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0