Ny mobil på väg!

Sitter på jobbet nu i min ensamhet, jobbkompisen gick precis hem och nu är jag ensam till imorgon bittii. Känns lite läskigt ibland att ha ansvar för ett boende själv, men jag jobbar ju bara natt typ 1 gång var sjätte vecka så det är inte så farligt. Sitter man vid datorn halva kvällen går tiden dessutom väldigt snabbt =)

Klickade precis hem en ny mobil. Har NOKIA 3500 nu och den är så himla tråkig, tar kassa bilder och är typ inget speciellt

Blev NOKIA 6220 classic. Älskar NOKIA och har nästan alltid haft det märket på mina mobiler, några gånger har jag fått för mig att byta till Sony Ericson eller LG, men jag återvänder alltid till min kära NOKIA =)

Så här ser den ut



Har 5 megapixels kamera med en superbra blixt. Beställde den på tre.se och då fick man ett 8 G minneskort till.

Nu ska jag kolla rundor på nätet lite, men I´ll be back =)

kramisar

Kommentarer
Postat av: Lia

så snygg mobil :D

2008-09-02 @ 21:57:14
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: Josiee

ja massa:) ågh behöver också en ny mobil! var den dyr?

2008-09-02 @ 22:08:23
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0