Good Morning!


Uppe med tuppen idag fast jag är ledig. Förstår inte varför det är så.. Hade jag jobbat eller gått  i skolan idag så kan jag lova att jag hade legat och gnällt i sängen för att jag inte vill gå upp. Men nu hoppar jag ur sängen istället =) haha Konstig man är ibland.

Fick ett mail om att skopunkten har förnyat sin webshop. Tyckte den blev snyggare och mer lättnavigerad nu. Som erbjudande har de fri frakt och en nyhet. Ni vet ju att på skopunkten är det alltid ta 3 betala för 2. Nu har de kommit med en rabatt för de som endast hittar 2 par skor, då får man det andra paret till halva priset. Tycker det låter jättebra, visst skopunktens skor är inte sådana som håller säsong efter säsong, men jag behöver inte ha sådana skor. Min stil ändras från år till år och jag köper nya ändå. Därför är det bra att skopunkten finns =)

Klickade faktiskt hem ett par höga stövlar, men det var såå svårt att välja. De fanns i tre färger och jag föll direkt för den bruna och den gråa.



tycker de är skitsnygga och hade jättesvårt för att bestämma mig, men till sist valde jag de bruna. Är de lika snygga i verkligheten ska jag ha de gråa också, är helt förälskad i dem.

Vilken färg skulle ni valt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0