Fortfarande trött

Fy, känner mig helt yrvaken.. Sov absolut ingenting inatt, förutom typ en kvart innan klockan ringde, då sov jag såklart som en sten. När jag kom hem så slockade jag i sängen men såklart höll mobilen på att ringa stup i ett, blir galen!!! =) Därför har jag nu gett upp försöket med att sova och hoppas på bättre lycka ikväll.

Nu ska jag ut och gå en runda och se om man kan piggna till av den friska luften, när jag kommer hem har jag några paket att visa för er =)

Så länge bjuder jag på lite random pics på mig och mitt liv!

Enjoy =)


Jag i julas när jag precis färgat håret brunt



Jag och Sanny i våras, blond igen =)



Fin bild från en HIF match i våras






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0