oops

Som sagt, det är farligt att ha dötid på jobb så man kan sitta och surfa rundor. Detta var vad jag precis klickade hem, Complete series av Gilmore Girls för 1995kr. Känner mig lite smått galen, men jag älskar verkligen den serien! Hade de 4 första säsongerna, men av någon anledning så sålde jag dem. Den var dyr, men samtidigt så lever man bara en gång och varför jobbar man om man inte kan unna sig själv något någon gång? Längtar tills den kommer hem till mig!



Nu har jag massor att göra när den kalla, mörka vintern infinner sig =)
Även julkalendern Mysteriet På Greveholm fick följa med. Av alla julkalendrar som har gått är den min absoluta favorit, love it!!

Mysteriet på Greveholm 1 & 2 (2 Disc)

Vilken är er favorit julkalender?


Kommentarer
Postat av: Anna

Samma favorit som du!

2008-10-11 @ 12:54:49
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: rebecka

jag älskar också gilmore girls. jag och min mamma följde hela serien när den gick på TV och jag har alla säsonger på dvd utom den sista!

2008-10-11 @ 14:21:09
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0