Trötter


Blev ingen uppdatering igår.. Efter jobbet och shoppingrundan slocknade jag och sov tills det var dags att gå till festivalen så det var bara att gnugga ögonen och göra sig i ordning! Mysigt även igårkväll, vi kollade först på RIX FM festivalen och det var jättekul med bra artister. Sonja Alden, Starpilots och Marie picasso var några. Sedan fortsatte vi till partytältet där de spelade härlig covermusic och där fastnade vi, riktigt mysigt! Har inte tagit några bilder än på festivalen eftersom jag inte orkat släpa ut kameran, men ikväll ska jag inte mesa mig! Då ska det tas bilder =) hehe

Sitter på jobb nu, började klockan 8 så det var riktigt drygt att gå upp. Slutar dock klockan 2 så då blir det hem och sova några timmar.

Så här såg jag ut igår, dock taget på jobb nu eftersom jag bara slängde på mig samma sak imorse




Klänning - Reafynd från Gina tricot
Klocka - Jetset
Skor  - skopunkten

kramisar

Kommentarer
Postat av: Marleen

skit snygg klänning (:

2008-07-30 @ 00:08:27
URL: http://totalyfuckedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0