Tja babes! ...

Tja babes!

Var ett tag sedan, orkade helt enkelt inte för jag blev asförkyld, har legat däckad i tre dagar nu! Hahaha sån klenis jag är =)

Idag står det jobb på schemat, börjar 08.30 och slutar 15. Helt ok. Gjorde lite reafynd igår som jag tänkte visa upp lite senare, en bikini och en klänning. Galen rea i stan nu ju, det bästa jag vet =)
Alla har väl skrivit om att det ska bli underbart väder i helgen, men jag skriver oxå det eftersom det är så efterlängtat och verkligen perfekt timing. Imorgon börjar nämligen helsingborgsfestivalen och varar tills på lördag. Tänk så jäkla härligt det blir då om det ska bli typ 25 grader och strålande sol! Kan ju inte bli bättre




Nu ska jag käka lite frulle, sen återkommer jag med dagens outfit och shoppingen från igår!

Bye!

Kommentarer
Postat av: elinor

BOR du i helsingborg ? kram

2008-07-24 @ 15:09:50
URL: http://littleellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0