Outfit for today

Wee!! Vaknade till strålande solsken idag och blev genast på superbra humör. Tänk att vädret har sån stor inverkan på en? =) Idag är det jobb som gäller från 07.30 till 14.30. Hoppas att det går snabbt, men blir nog antagligen en del solninh på altanen =) haha

Idag drar även Helsingborgsfestivalen igång!! Så mysigt, ska dit redan ikväll och käka middag och gå och känna av stämningen lite =) ska ta bilder så ni oxå kan känna av stämningen lite =)

Dagens outfit blev då den gröna byxdressen från HM. Är supernöjd, men tror den kommer vara ännu snyggare när jag har blivit brunare!!!




Nu måste jag cruisa till jobbet!
see ya later babes

kramisar


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu har jag sett den på:) Riktigt snyggt, ser urskön ut! Hur är kvaliteten? Ha en bra dag och njut av solen!

2008-07-24 @ 10:09:12
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh, så fin på dig! :) jag har beställt en sån för ett tag sen.. SÅ skulle jag hämta ut den idag, men den fanns inte där jag skulle hämta ut den även fast jag hade fått en avi och allt. Måste ha kommit bort på posten och jag vet inte vad jag ska göra :/



kram :) ha en bra dag

2008-07-25 @ 15:49:21
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Marleen

Haha , det blev en softe dag på jobb. du , jag och cocosoljan ^^, hahaha

2008-07-30 @ 00:11:12
URL: http://totalyfuckedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0