Hej sötnosar!!!!

Tillbaka efter en låååång paus! Hoppas allt är bra med er, har så himla mycket att berätta och visa. Har varit på semester i två veckor bland annat, därför långt blogguppehåll. Dock är jag tillbaka nu med nya krafter och ny inspiration. Är på jobbet nu, slutar 14.30 så det är helt okej! 

Ikväll händer inte så mycket... ska joba hela helgen så det blir lugn hemmakväll.
Vad ska ni göra?

Har tyvärr inga bilder på jobb datan, men när jag kommer hem ska jag lägga upp allt jag shoppat, bilder från resan också vidare. Nu ska jag käka frukost, men vi ses snart.

kramisar!!!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

okej, vad jobbar du med? :)

2008-08-29 @ 09:01:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0